fredag 5 februari 2010

Sol och kyrkis =)

Nu är vi hemkomna från kyrkis, jättemysigt idag med en liten grupp. Theo va bland de äldsta men han är inte den som är den han hittar alltid nåt kul att leka med =) Idag blev det att leka riddare nästan hela tiden, han lekte med Benjamin och hans pappa i utklädningsrummet.

Milo har ju många i sin ålder, fast han har ju inte såå mycket nytta av dem än ;-) Det va iaf fyra "bebisar" som är födda inom loppet av en månad så det blir ett riktigt gangstergäng sen ;-)

Solen skiner så underbart idag, idag tycker jag inte att man kan klaga alls på vädret!
Tyvärr hade Jessica och jag missuppfattat varandra för jag skrev ett mess till henne igår och sa att om vi är pigga så kommer vi till kyrkis men vi hoppar dagis, hon tolkade det som att vi hoppar över båda grejerna så de kom inte idag... Ringde varandra och ja det va lite missuppfattningar ;-) Men vi tar igen det kan jag lova!

Imorrn vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, ingenting planerat alls, skönt som tusan! På söndag ska vi på barn-maskerad-kalas i Ronneby, ska bli kul att träffa lite "gamlingar" med mellan varven =)

Snoret är nästan helt borta nu så idag känns det som en bra dag! Man får ju liksom lite vårkänslor så fort solen kommer fram med... våren kommer komma, även i år!

Inga kommentarer: