fredag 5 februari 2010

En grej till =)

Vi har för en gångs skull kollat på film ikväll, nä let´s dance är inte min grej, tycker det är riktigt tråkigt faktisk... Kollade däremot på solsidan, missade ju förra veckan när vi hade vår tjejkväll, jag vet inte vad jag tyckte, det va liksom en typisk felix-serie.... Sen är jag inte större fan av Mia Skäringer... Även fast jag tyckte lite synd om henne i dagens avsnitt :-P

Men iaf, filmen, haha, the ugly truth, den va faktiskt bra! Hade inte alls höga förväntningar på den... Den va lite sådär pinsam ibland så vi satt och gömde ansiktena i kuddarna här men det ska väl va lite sånt med... Katherine Heigl, henne gillar jag!

Så se den om ni inte har nåt annat för er en kväll!
Jisses vad klockan är mycket, Milo har redan vaknat typ 8 gånger sen ahn somnade så det lär bli en härlig natt, verkar ha lite ont i magen... Håll tummarna för att det inte är magsjukan ;-)

1 kommentar:

Fam.Bohman sa...

Håller tummarna för dig...
Japp Ugly truth är en bra film... Såg den för nån dag sen..