söndag 7 februari 2010

Kalas =)

Idag klockan 9.15 åkte Theo och jag hemifrån... Ett stop i affären först sen bar det av till Ronnaby för barnkalas hos William! Mycket roligt, det va maskeradkalas, så alla barnen va utklädda... Majoriteten va utklädda till pippi långstrump ;-)
Många barn många viljor men jag tycker det gick jättebra, Theo är inte så blyg av sig trots att han inte kände fler än William...
Det blev inte så många bilder, och INGET bra på födelsedagsbarnet, det va ju lite dumt av mej... Tappade ju bort kameran med så jag sprang och letade en stund och så låg den givetvis i min väska :-P Förvånad? när inte direkt... Här kommer ett par bilder =)

Min söta tigger!
...
Grrr, som kan va farlig med :-S
...
NÖJD ELLEN!??? kortet är borta!!
...
Vi stannade till sist, och tro det eller ej men grabbarna varvade ner en liten stund och satt still i soffan =) Fast de hann med mer bus igen sen efter de laddat batterierna ;-)
...
Tack William för ett superkul kalas! Hoppas du är nöjd =)

1 kommentar:

Anonym sa...

ta bort korete på migggggg!!!!!!
/Ellen