torsdag 18 februari 2010

Kasst I know!

Superkass på att uppdatera här nu... har nog tankarna lite på andra håll nu =) Milo har precis somnat och Threo sitter med sista tuggan och kollar på OS.
När vi hämtade honom på dagis idag så sa en fröken att han varit så söt o go på samlingen. Då hade han ställt sig upp och sagt att nu ska jag sjunga själv, och så sjöng han blinka lilla stjärna och lilla snigel framför de andra! Haha! Min lilla teaterapa! Undra vem han har fått det av, inte är det från mej iaf!!

Igår gjorde jag en kul grej, eller inte... råkade ge Milo en hel burk katrinplommon pure... Hihi sen brakade det loss kan jag säga, hela ungen, kläderna, matstolen som han satt i och golvet, haha vilken syn... Ännu en omgång kom i natt vid 1.30, då ville han väl ge igen med så då kissade han rätt ut på mej! Söta unge! Det va ju inte meningen att han skulle reagera så mkt!

Idag har varit en seg dag, vi har bara varit hemma och myst, förutom att Theo varit på dagis en sväng då... Imorrn blir det kyrkis och sen kankse Mamma och Dan kommer på kvällen, för vi åker ju tidigt som attan på lördag om allt går som det ska... Härligt att det ska bli en massa snöoväder med när vi ska köra upp! Inte! Men det ska bli sååå sjuuuukt roligt! Hoppas hoppas vi får hålla oss friska!

Nä nu ska jag susa vidare sen ska jag nog vila en stund.. och ikväll blir det träning!!! Läääängtar!!!

Inga kommentarer: