onsdag 24 februari 2010

Bättre idag =)

Inatt fick jag sova lite bättre =) Han vaknade visserligen ett par gånger och jag fick flytta över honom till mej vid 3.30 men han somnade för en gångs skull om och sov till klockan ringde vid 7, minns inte när det hände sist. Så det va nog en jobbig dag för lillsnutten med igår.
Han sov en stund i vagnen imorse innan vi kom till kyrkis och nu sover han igen som han ska efter maten. Så jag hoppas att gårdagen bara va en tillfällighet.

So far so good, ingen magsjuka än, imorrn är det föräldragrupp i Långasjö så det vill jag ju inte missa. Måste prata med dagis imorrn om det är okej att jag bli lite sen imorrn, har ju ingen som kan ta Theo under tiden vi är iväg... Hoppas det löser sig!

Kvällen blir nog lugn, tänkte jag skulle ta en promenad sen i eftermiddag, får se om jag får med mej hela familjen =)
Nu ska jag gosa lite mer med Theo innan Millisen vaknar! Pusshej

Inga kommentarer: