tisdag 9 februari 2010

Ja ni...

Nu hoppas hoppas hoppas jag att kidsen sover! Andreas är och tränar och jag ska inte göra nånting ;-)

Morgondagen blir nog ganska så lugn tror jag, dagis i vanlig ordning sen babykyrkis, dagis igen och sen är det nog inte så mkt i planeringen... Tänkte att jag måste ut på en långpromenad med, känner att jag behöver rensa tankarna. Börjar tröttna lite på vissas snack, man kan ju liksom inte undgå blickarna och tisslandet... Lämna mej utanför!? Please, jag skiter numera i vilket!
Jag har underbara vänner som jag hellre lägger min tid på!

På lördag blir det nog lite fika med Anna och Jessica och alla kids! Har inte bestämt nåt än men både Anna och jag är själva med barnen om jag nu inte ska till la familia in Eringsboda, lördag eller söndag ska vi dit iaf =) Det va längesen nu o det ska bli såå mysigt =)

Nä om man skulle ta och spela lite tevespel, man får passa på nu när man får ha det för sig själv ;-)
Godkväll mina vänner!

Inga kommentarer: