tisdag 2 februari 2010

klaga klaga klaga!

Mamma-Theo-mys i snön!
...
Födelsedagsbarnet haffade vi nere på gymmet!
...
Finaste Theo!
...
Gosbullen!
...
Va alla klagar på snön! Det är ju bara början på februari, cool down ;-)
Nä men seriöst bara det inte kommer fö mycket inatt för då ta Andreas volvon och vi kommer inte till dagis eller babykyrkis! Får inte hända! Vi missade förra veckan och imorgon är det visst fingerfärg som står på schemat, personligen skulle jag säga att de är liiite små för fingerfärg än, men va sjutton, det är väl för mammornas skull vi är där va !?

Det blev ingen träning för mej idag! Ingen är ledsnare än jag... Theo och jag tog med hans pulka och luffsade ner till simhallen... Mötte upp Anna och gav henne en liten liten liten present, sen traskade vi hemåt igen... Det va tillräcklig träning för mej kände jag, blev helt slut i andningen av att dra honom fram och tillbaka... det sitter liksom i näsan hela köret... Är skiträdd att få bihåleinflamation igen, det vill jag verkligen inte ha.... Så jag kör stenhårt med nässprayet, men nezeril gör så grymt ont!!

Oh well, jag överlever detta med, blir det värre till imorrn så får vi väl ändå stanna hemma och glo så jag inte strör runt mina baciller på alla småttingar imorrn... Nu ska jag ta lite te, kanske en grape och sen bara njuta i soffan! Godkväll!

3 kommentarer:

Anna sa...

Åh nej, ett kort till på mej.:-O Tusen tack igen för den finfina presenten, var alldeles för mycket till en gammal tant som mej.:-) Puss och Kram! <3

Anonym sa...

Det bästa du kan använda för att minska risken för bihåleinflammation är (ursäkta stavningen) rhinicort aqua, det är liiiite kortison men fungerar mkt bättre.
"En som haft minst 100 bihåleinflammationer)

Johanna sa...

Anna> Det va ju absolut inget speciellt! Du är värd allt ;-) Pusskram

Anonym> Okej, det har jag aldrig hört talas om, kanske kan va värt att kolla upp =) Tack för tipset =)