torsdag 25 februari 2010

Torsdag.


Hej hopp mina vänner! Idag har vi varit på föräldragruppsträff i Långasjö hos Karin, Tobias och Vidar. Jättetrevligt va det. Vi åkte med Petra och Jesper dit så vi hade lite sällskap.
Hade problem med barnvakt idag med ju så jag fick fråga snällt på dagis om det va okej att Theo stannade en stund extra idag, bara nån halvtimme eller så. Och det va helt okej. O vilken tur han hade, de bakade chokladbollar på dagis idag som han fick va med och mumsa på =) Det syns även på hans tröja att han fått va med och baka.
Han va dock väldigt slut när jag skulle hämta honom så det tog en stund innan jag fick med honom ut i kapprummet och ännu längre tid innan kläderna va på... Men det är sånt man får räkna med ibland.
Tiderna stämmer inte riktigt idag så jag är lite vilsen, Milo sover nu istället för vid lunch, han sov bara en powernap då... Men men det går nog bra ändå.
Snart är det dags att börja med maten och sen blir det gymmet för min del. Hoppas att Petra kommer dit en sväng, eller ja dit ska hon, men hon visste inte riktigt vilken tid och eftersom min vanliga träningskompis inte kan så kan det ju va trevligt med lite sällskap!
Nu ligger Theo här i soffan och säger "-Mamma, gosa med mej!" så nu tänker jag inte sitta här mer! Pusshej!

Inga kommentarer: