onsdag 17 februari 2010

Godmorgon!

Kom i säng ganska sent igår, tänkte att jag skulle lägga mej vid typ 9 för jag va så trött.. Men så fastnade jag vid tevespelet så blev det ett par timmar till :-P
Men jag måste ändå säga att jag sovit ganska bra inatt! Klockan va 5 första gången Milo vaknade till, med all rätt han hade laddat en fin bajsblöja åt mamma ;-) Sen tog jag in honom till mej och han va faktiskt lugn, tills han släppte loss ännu en laddning, så då va det bara upp o byta igen... Men hör och häpna efter det somnade han faktiskt om! Han somnade till och med om efter Andreas väckt honom när han steg upp! Men vid 6.30 så va det färdigsovet tyckte han. Men det gör så mycket när man får mer sammanhängande sömn.. att slippa upp o springa varje timme är väääldigt tacksamt!

Idag kommer bli en bra dag!

Inga kommentarer: