måndag 8 februari 2010

Jag har det bra =)

Sitter helt själv i soffan och njuter av lugnet, dagen har rullat på i rasande tempo! Efter föräldragruppen hann jag bara hem och byta om för att sen möta upp Anna på gymmet, underbart! Jag kan säga att uppvärmningen på crosstrainer-maskinen va lite kämpig! Märks att man inte tränat på ett tag! Haha, låter som jag legat o slappat i flera månader det är ju faktiskt bara drygt en vecka sen sist :-P De 30 minuterna på trappmaskinen gjorde med sitt, gick förvånansvärt bra de första 25 minuterna, men sen va det liite segt, men allt går, fråga Anna ;-)

Väl hemma efter duschen och middagen som jag fick värma i micron så for Andreas iväg för att klippa sig, sen skulle han en runda till innebandyträningen och prata lite skit... Jag la barnen och det gick kanonbra, båda två slockande snabbt! Så några minuter för mej själv blev det =)

Föräldragruppsträffen va trevlig, fast jag föredrar de privata träffarna vi har, det blir lite mer avslappnat. Men det är som sagt kul att det blev något och vi hinner ju med hela två träffar till innan barnen blir 1år ;-)
Men nästa vecka ska vi på träff i Långasjö hos Karin och Vidar =) Måste bara städa ur bilen och få in den andra barnstolen för Petra och Jesper åker med oss =)

Jag njuter lite extra av dagens start på vågen och med måttbandet, jag är ff i chock, 5cm på lite drygt en månad! Nu händer det grejer!! Nice!

Nä nu ska jag snart återgå till min topphäälsa som kom med posten idag, har gått igenom halva, va tvungen att ta en liten paus så den inte tar slut för snabbt ;-)

Imorrn blir det kyrkis och en massa nya äventyr ;-) ha det bra!

Inga kommentarer: