tisdag 2 februari 2010

Nu så =)

Nu börjar det hända grejer =)

Det tog minst en halvtimme att få Milo att somna idag... Grrr... han somnade till 5 minuter på väg hem från dagis så det blev väl nån form av powernap... Men nu sover han gott, om inte storebrorsan väcker honom... jo det gjorde han... ännu mer grrr.... men nu sover han igen...
Jag blir ju knäckt, är så van vid mina rutiner ;-)

Milo och jag har varit på kyrkis idag, myyycket folk, en del nytt folk med, kul... men man blir ganska slut i huvudet... Plus att jag dragit på mej nån förkylning som satte igen hela näsan när vi va där så då va man ännu mer trött i huvudet...

Får se hur det blir med träningen ikväll, pallar nog inte så mycket om jag ska va såhär tung i huvudet... tja vi får se det är ju några timmar kvar!

Nu ska jag rota bland fotona och sen kommer ett inlägg till! Pusshej!

Inga kommentarer: