torsdag 11 februari 2010

Fel fel fel...

Idag vaknade vi alla på fel sida... Theo vaknade vid 6, en timme innan klockan skulle ringa och precis innan Andreas gick till jobbet... Så han bar in Theo till mej och Milo (som jag just fått att somna om) och ja det kan ju alla räkna ut hur det slutade... Theo va ganska så pigg... Och då blir man lite smått galen när båda kryper runt i sängen och bökar...
Sen va det bara avigt hela morgonen... När vi kom till dagis så ville Theo bli buren, men det är inte så lätt när jag bär på Milo så jag sa att han måste gå själv och då blev det ju ett lagom utbrott... Men precis då kom en fröken på Theos avdelning och sa att hon kunde ju bära Theo, och det gick ju jättebra så vi kom faktiskt in till dagis till slut! :-P

Så nu har jag och Milo varit och handlat, och nu sover han gott! Jag har liksom ingen ork att göra nånting känner jag... Längtar enormt till kvällens träning, känner att jag behöver det idag! Får väl ta och sova middag sen efter lunch =)

Inga kommentarer: