söndag 31 januari 2010

Kollifink kollifink!


Dagen har varit ganska så seg... (idag med) Men den har inte varit dålig för det, vi har myst inne och spelat massa tevespel, super mario bros wii, det är så jäklans roligt... Fast jag är så dålig förlorare så jag kan bara spela max en halvtimme åt gången :-P
Tränat har jag faktiskt gjort idag med, funderade länge och väl innan jag for iväg, men det va som vanligt jättehärligt när man väl kommit dit! Hade nog de flesta symptom innan jag stack dit, huvudvärk magvärk ont i knät... Men endast huvudvärken är kvar nu...
Imorrn är det tillbaka till verkligheten som gäller! Dagis och simskola är väl det som står på schemat än så länge! Tyvärr så skulle inte lilla Alma med och simma imorrn för hon hade blivit lite sjuk stackarn! Känns som att det inte kommer att gå att undgå magsjukan nu, så nu lever vi som vanligt så kommer det om det kommer... Va extra nojjig förra veckan eftersom jag inte ville missa tjejkvällen =) Det va därför Theo fick va hemma från dagis nästan hela veckan... Visst vill jag inte ha hit den äckliga sjukdomen ändå men man ska väl överleva om man får den...
Nu blir det lite kvällsmat, typ lite te och grape kan jag tänka mej. Nu är det nyttig mat som gäller igen, ny månad ny tävling och framför allt ny viktnedgång =D Ska bli spännande att se vad denna helgen satt för spår imorrn på vågen.
Ha en trevlig kväll allihopa! Pusshej!

Inga kommentarer: