tisdag 11 augusti 2009

Bildbevis..

Ja ni som inte riktigt tror på mej när jag säger att jag en del lockar här har ni bevis, inga locktänger, papiljotter eller rullar eller vad man nu kan tänkas använda. Så här ser jag ut "normalt" ...

oj jag ljög visst, har använt plattången för att släta ut luggen lite :-P

Nu är Theo hemma från dagis! Dagarna går sjukt fort! Hann knappt sätta mej i en minut förrän det va dags att hämta igen! Va tvungen att handla ett par saker, sen när jag kom hem plockade jag undan all ren tvätt, sen fastnade jag i telefon. Först med min gamla vän Jeanette som jag inte pratat med på ett par månader,sen va jag tvungen att byta ett par ord med Malin. Sen helt plötsligt kom Nettan förbi, och sen va jag tvungen att köra till dagis.

Nettan va så snäll att hon la in en beställning på meandi kläder åt mej, så hon kom förbi med lappen på beställningen direkt efter partyt =) Tack igen Nettan!

Nu ska vi varva ner lite, Milo ska äta strax och jag nåste svara på lite sms, blir nog lite fika med Jessica imorrn verkar det som =) =)

1 kommentar:

Jeanette sa...

Du glömde visst att skriva vad jag tog med mig hem... =) Dom är nog snart klara! Ha det toppen så hörs vi!