söndag 2 augusti 2009

Vill man vara fin så får plånboken lida pin :-P

Nu har jag varit och handlat mat för veckan till mej. Konstig tid att handla mat på tänker ni kanske då... Men så här ligger det till, imorrn är dag ett på min gi-resa och givetvis måste jag börja redan på morgonen så jag vill ju inte det första jag gör på morgonen sticka till affären. Har så jag klarar mej i några dagar nu, men som sagt det är DYRT! Mycket kycklingfilé torskfilé nötfärs lax fläskfilé, ja det blir lite pengar, och så tvivlar jag på att min kära familj vill äta samma grejer som jag så det blir nog en del dubbla middagar... Men jag har typ 13kg som jag ska ner gärna nåt kilo till och jag orkar inte sitta o vänta, får man bort lite fett först så blir det kanon att börja träna sen ju =)
För er som inte vet så använde jag mej av gi efter första graviditeten också och tappade ganska snabbt de kilon jag gått upp!

Kommer starta upp en viktblogg, vet inte hur intressant det blir, mest för min egen skull, men jag måste säga att jag tycker det är skitkul att läsa andras viktresor, om det skrivs på ett bra sätt alltså. Många är ju skit också. Kan ju inte garantera att min blir bra ;-) Mer info kommer snart!

En jobbarkompis ringde med innan, så nu har jag fått i uppdrag att fixa sånt där postogram till vår Johan på jobbet som gifter sig på lördag... Kul, har ingen aning om hur man gör det, nån som vet så tar jag gärna lite tips! Får nog ringa mamma om lite hjälp imorrn =)

Hoppas på en lika bra natt inatt, Milo sov över 8 timmar i sträck, hyffsat skönt. Vi kom iofs inte i säng förrän vid tolv tiden, men sen sov han gott till lite över 8. Det duger :-P Hoppas det fortsätter lika bra! Theo sover till 9 nästan varje dag nu så jag blir sjukt bortskämd av mina fina pojkar =)

Nu ska jag kika runt efter lite gi tips =) Tjingeling!

Inga kommentarer: