fredag 14 augusti 2009

Hejsan hej!

Gnäll gnäll gnäll är det här hemma idag! Fast dagen har försvunnit snabbt ändå! Körde Theo till dagis imorse. Sen skickade Anna mess och frågade om vi skulle ta en fika, och ja ni könner väl mej, tackar aldrig nej :-P Sen ringde Nettan och va ute efter samma sak och så ringde Anna o kollade med Jessica, så sen va vi samlade hela gänget, lite impulsfika kan man säga idag, men minst lika trevligt som vanligt!

Sen har vi varit i Nybro, besiktigat bilen. Skulle köpa fotoalbum med på öb, men jävla skit piss så har de bara en storlek på de albumen jag vill ha, givetvis fel... suck!!
Efter det tjurade Theo hela vägen hem, och så knäckte jag en nagel, jag som hade fått alla helt perfekt nu, skulle måla dem och göra de snygga ikväll... Dubbelsuck!
Men vi körde direkt till parfymeriet och köpte nagellim så jag får göra det bästa av situationen ikväll så de ser någorlunda normala ut imorrn!

Nu ska jag ställa mej och laga fläskfilé... smarrigt värre! Bye bye!

Inga kommentarer: