onsdag 19 augusti 2009

Pojkarna i mitt liv <3 <3 <3


Gosbubbarna, inget klockrent kort kanske, men ack så fina =)

Nu har jag varit duktig och bakat gi-bröd och gi-muffins, brödet har jag inte smakat än men muffinsarna va helt okej =)
Imorrn ska Anna och jag simma lite, ska bli superskoj! Fika är det också imorgon, på fenix, vid halv tio... Tycker inte den tiden är så kul när man lämnar barn på dagis vid halv nio, så vi får se om vi sticker dit en runda eller inte...
Fick brev från kyrkis idag med, väldigt väldigt besviken blev jag. Kyrkis kommer va som vanligt med början 4:e september det är ju bra men sen börjar babykyrkis med, på måndagar, eftermiddagar! Suck, vilka mammor med två eller fler barn kan gå på det?? Puckat tycker jag. Dessutom är babysimmet måndagseftermiddagar, så för vår del verkar det tyvärr kört! Varför inte ha det på förmiddagarna när man har de större barnen på dagis??
Nä nu ska jag lägga ett inlägg på den andra bloggen med, sen får det va bra för idag =)

1 kommentar:

Ulrika sa...

Brödet smakade helt underbart!! Jag kommer att göra det ofta kan jag säga.
Kram kram