onsdag 12 augusti 2009

Pysselväder =)

Hej hopp! Vet inte om jag sa det men igår fick jag mina foton som jag skickat framkallning... 550st foton... Hua, nu har jag sorterat dom, men har inga album än så jag har inte kunnat sätta in dom än.
Har däremot fått ihop min ram som jag köpte sist på IKEA, den ser gansk så liten ut på korten. Men fotona är i den normala storleken, så hela grejenb är ganska så stor!

Har varit och fikat idag med. Skojigt som vanligt! Nettan o Max och Jessica och hennes grabbar och jag o Milo... Vi behövde uppdatera varandra på lite skvaller :-P

Har blivit lite smittad av min söta vän Ellen med, hon tatuerade sig igår, så nu har jag suttit o skissat lite på hur jag ska bygga ut den jag har, har ju Theos namn men jag har ju anledning att bygga på den nu :-P O så vill jag ju göra en till =) Lääängtar!! Ska ge syrran en kick i baken så vi kan åka in o boka tid o sånt...

Matlagningsdags!

Inga kommentarer: