måndag 24 augusti 2009

Trötta familjen..

Idag är vi trötta... Vi sitter/ligger i soffan Theo, Milo och jag och kollar på Mora Träsk... härligt =) Theo har varit på dagis idag och då brukar han bli lite slö vid denna tiden, o då blir jag me slö :-P O hej o hå, iväll kommer jobbet, har faktiskt köpt en kladdkaka och en blåbärspaj... Japp så lat är jag! Nä men jag har ju faktiskt ingen elvisp.... aaaaaah shit, nu kom jag ju på att jag ska ha grädde och vanlijvisp! Hur ska det gå till!!?? Nähä, kanske skulle ta och ringa runt lite sen och se om jag kan låna eller komma till nån o vispa... Tänk om man bott närmre sin familj... SUCK!
Nåja det får lösa sig! Haha då kunde jag ju lika gärna gjort min chokladkaka då ju!! Jag är rolig jag!
Det blir inte så många som kommer, 10 st typ sa de idag när jag va inne... MALIN> bäst för dej att du kommer!!!

Imorrn blir det väl ganska så lugnt på dagen, eftermiddan ska jag på en andra efterkontroll på mvc. Sen blir det simning! Finally!
Nä jag får väl gå och städa lite till... om jag orkar resa mej, har en liten liten pojk som sover så gott hos mej =)

Inga kommentarer: