söndag 16 augusti 2009

Snabb uppdatering av helgen!

Ja igår va vi på kaskad och badade. Första gången för Milo =) Skitroligt va det. Och han trivdes i vattnet vill jag lova! Theo också han va inte still en sekund. Mysigt.
Igårkväll hade vi personalfest. Tjejerna (Sara, Malin och Matilda) kome hem till mej lite efter fyra och så satt vi och tog ett par glas och snackade en himla massa skit! Supertrevligt. Sen åkte vi hem till cheferna, de har precis blivit klara med sin renovering och helt sjukt fint va det! Nog bland de finasrte jag varit i! Och roligt hade vi! Tyvärr va ju inte vädret med oss men vi klarade oss med singstar! Haha, ett par låtar blev det :-P

Sen kom vi på den smarta idén att dra ner till Sailet! Så Malins syster körde oss, det va bara Malin, Jag och Gustaf som följde med vi kom ju inte iväg förrän typ halv tolv, så det va nog ett klokt beslut av de som stannade hemma :-P Den resan gav inte så mkt, vi kom dit lagom till öltälten stängde, hann ta en cider och sitta ner i ett par minuter innan det va dags att dra vidare! Blev en sväng till piraten med, fast vi va bara utanför, ingen mening att gå klockan 2! Sen åkte vi hem igen...

Har inte mått så bra idag kan jag säga, nog ingen bra kombination med gi och alkohol, hade knappt ätit nåt på hela dagen, hann ju inte efter simmet vi kom ju hem så sent, och ja, det är ju bättre att va snygg än att va mätt ;-) så jag prioriterade duschen, sminket och håret =)

Nu ska jag snart gå till sängen igen!

Inga kommentarer: