lördag 22 augusti 2009

Hemma!

Ja det blev en heldag idag. Först bar det av till stan, hittade en hel del till Theo och Milo faktiskt. Har lite svårt att hålla mej från att köpa kläder till mej själv just nu, men jag vill verkligen inte handla mer förrän jag gått ner några kilon...

Sen åkte vi till Eringsboda åt lite slappade, promenerade, åt igen... Sen hem vid halv nio typ =) Mysigt har vi haft det. Ibland är det så skönt stt komma ut "i skogen" lite. Mamma och jag gick en runda med smågrabbarna, hur mysigt och vackert som helst, sånt msn inte alls uppskattade när man va yngre...

Imorrn blir det full fart... Städning direkt på morgonen, det ska va strålande fint när alla jobbarkompisarna kommer på måndag. Baka en massa bröd måste jag också! Andreas ska iväg några timmar sen ska vi se om jag hinner iväg på lite klädparty, skulle va skitskoj, va så längesen jag va på nåt party. Men som sagt Andreas måste ta halva baranskaran så det blir lite lugnt. Om det hinns med så ska jag även ta en promenad med Anna och Noah imorrn, skulle va mysigt, det blir för sällan trots att vi numera nästan bor grannar!

Ja men jag glömde ju en kul grej som hände idag. I Eringsboda sitter vi ofta på golvet och pratar, har liksom alltid varit så, så även idag, eller kanske bara det va jag som satt vid detta tillfälle :-p Iallafall... Så la jag Milo på mage för att han skulle träna nacken och det där... Är urkass på det där stackarn ligger typ alltid på rygg... Haha... Men iaf, tjoff sa det så rullade han runt till ryggläge, hoppsan! Så jag vände honom på magen igen och tjoff igen så snurrade han över och tjoff tjoff tjoff, vände runt flera gånger när jag vänt honom på mage. Haha snacka om att jag blev förvånad, hade inte ens en tanke på att han skulle kunna fixa det nu :-P Usch va snabbt det går!
Kollade mina anteckningar, Theo vände sig första gången (med mening) när han va drygt 3,5 månader, Milo är drygt 2,5 nu... Så det skiljer ju ganska så mkt.

Nu ska jag iaf kika vidare en stund! Sov gott =)

Inga kommentarer: