måndag 24 augusti 2009

Mycket trevligt =)

Ja nu är lugnet tillbaka på lövgatan. Arbetskamraterna has left the building ;-) Båda pojkarna sover gott nu! 10pers va vi ungefär, mkt trevligt. Det va inga av de yngre som behagade komma, men men jag hade hur trevligt som helst, kul med lite sällskap =)
Peter (den manliga av cheferna) och Theo klickade direkt så de lekte både inne och ute. Cheferna gav sig dock hemåt ganska så snabbt efter fikat, men det va kul att de tog sig tid att komma! Sen kom Marie med, hon va lite senare eftersom hon jobbade till 19, så sen tog hon över Theo, han satt i hennes knä hela tiden och det va bara hon som gällde, även vid toalettbesök, haha!

Nu har jag duschat och städat undan allt, käner mej nöjd med dagen. Jättefina kläder fick jag med till Milo, men jag hade ju valt de själv med, och de hade de redan listat ut :-P Jag är inte bra på att ljuga heller ;-) Som sagt, falska är det så många andra som är så jag lämnar det till dem ;-)

Nä nu ska jag bara ta ett litet varv här, sen ska jag leta upp sängen =) Natti!

Inga kommentarer: