måndag 10 augusti 2009

Myyyys!


Såhär hittade Andreas oss när han kom hem från jobbet igår, kan tillägga att jag hade aningen ont i nacken sen =) Konstigt vore det om inte grabbarna med hade det. Men mysigt va det. Klockan va kanske kvart i sju, Theo ville inte piggna till efter detta utan det blev sängen direkt utan söndagsbadet... Han somnade ungefär 18.15, sov väldigt gott så jag fick till och med gå in och väcka honom tjugo i åtta imorse så vi hann i tid till dagis =)
Glömde ju berätta att vi va på bvc innan jag och Millepille , 5,1kg väger han nu mina lilla biff ;-) Han ligger liiite under sin kurva i vikten, men det är absolut ingen fara eller så. Han är liksom mer långsmal än vad Theo va vid denna åldern =) 2 månader imorrn min lilla baby! Nästa gång blir det spruta, hujedamej!

Inga kommentarer: