tisdag 4 augusti 2009

Min första undersökning =)

Ja jag har suttit och pulat med min viktblogg nu, det är ju mest för mej själv som en typ av journal och kom ihåg. Men jag funderar som sagt på att lägga ut den offentligt, men som sagt det är ju ändå att blotta sig lite mkt kanske... Men kul om ni lämnar en röst vet jag iaf om det skulle va nån mening!

Har iaf avklarat min dag 2 på gi nu, det blir ett par jobbiga dagar nu, jag vet, men det går! Jag har gjort det förr :-P Sömn känner jag med att jag behöver! Så goodnight!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jo kom igen :) /Linda

sara sa...

hade varit kul och följa dig, så kanske det finns en annan som också blir motiverad :-)

Johanna sa...

Ja just nu lutar det åt att jag öppnar den, men det blir på måndag isåfall... fjantig man är som nojjar inför en sån här grej :-p

Sara din speta, du behöver väl lägga på dej några kilon isåfall!!