torsdag 20 augusti 2009

Ibland blir det inte riktigt som man planerat :-P

Ja idag skulle vi antaingen gått o fikat eller gått på långpromenad med Anna o Noah, men det blev inget av det. Noah va lite sjuk så de stannade inne, och så va det ju så fint väder så vi struntade i fikan, let´s face it, det kommer inte va såå många varma dagar till nu, så man får passa på =)

Smidigt nog så somnade Milo när jag lämnat Theo på dagis så jag kunde dra ut solstolen och lägga mej och njuta en bra stund innan pysen vaknade =) Skönt =)


Anna ringde imorse med, vi skulle ju simma ikväll, hade väl inte riktigt koll på sommartiderna så de stänger tydligen redan vid 18.00, så vi hinner inte det eftersom Anna inte är hemma förrän typ halv 5 så blir det liite tajt! Men jag ska ta mej ut på annat vis ikväll, har inte riktigt bestämt hur bara.

Imorrn är dagisen stängda så då blir det nog en träff med Nettan och hennes grabbar verkar det som, trevligt, de behöver ju leka av sig lite =)

På lördag ska vi hem till mamma, det känns som det va längesen nu, så det ska bli hur kul som helst! Mamma har lovat att ställa upp så gott det går i höst när jag förmodligen kommer va gräsänka ganska så ofta, sen tror jag att jag har en syster som kanske har tid att komma upp nån gång med om jag ber snällt :-P

Nu ska Theo o jag gå ut o lägga oss på studsmattan medan Millepille sover =)

Inga kommentarer: