lördag 1 augusti 2009

Grattis!

Grattis till min stora pojk på namnsdagen =) Hade visst ingen koll på det förrän för en stund sen!


Shit va gott det är med vin, man har liksom hunnit glömma det ;-) Men sen är det ju så att man blir så sjukt röksugen med när man tar ett glas! Men det blir inget med det! Personalfesten blir tuff! Ska ju mötas upp här innan Jag, Malin, Sara och Matilda, de tre röker (matilda feströker nog bara), och så ska vi ta en (eller två) cider innan vi drar vidare till resterande tanter, tjejer, killar och gubbar =) Då kanske man blir smittad :-P Ni förstår inte hur mycket jag längtar!! Få umgås med folk helt på egen hand, jag älskar min familj men man behöver lite egentid med, det vet nog alla som är mamis! Och jag behöver sitta med andra tjejer, snacka och bara va Johanna, det roligaste ska bli att få sitta o blarra i lugn o ro med Malin, utan barn! Det är inte ofta! Vi har såå skoj när vi sätter igång! Malin och jag vet det mesta om varandra, och tro det eller ej vi umgås ändå ;-)
Bara två veckor kvar! =) =) =)

Inga kommentarer: