måndag 3 augusti 2009

Jag och mina ouppfostrade ungar...

Ja ja fick en fin kommentar idag när vi va inne på jobbet, vi hade väntat skitlänge och barnen började bli rastlösa. Theo blir ju lite stimmig då och Milo gnällde till typ en gång. Milo o Eila satt i vagnen och Theo gick själv... - Jaha här kommer de väluppfostrade barnen! Men du är iallafall snäll sa hon o kollade på Eila... Kul. Nån som har en handbok för trotsiga treåringar? Theo har alltid varit livlig, men då vet jag iallafall att det är mitt fel och att jag uppfostrat honom fel!

Det blev en kort visit för damerna Sandholm, tiden sprang ju iväg när vi fick sitta o vänta så länge. Efter vi kommit hem blev det gi-lunch, finemang=) Gott o mättande!

Nä nu ska jag se om vi kan styra upp en "lekdate" på lekplatsen imorrn! Återkommer med tid o så isåfall senare!

1 kommentar:

Sara sa...

Gus vilken människa.. dom är ju verkligen ouppfostade visserligen men det är ju ingenting man kan göra åt det, Nova skulle nog kunna lära theo ett och annat bus :-) Kram