lördag 1 augusti 2009

Sista lördagen på semestern!

Ja sista lördagkvällen nu innan Andreas börjar jobba! Sen jobbar han i tolv dagar i rad start måndag. Så nu tänkte vi faktiskt ta och festa till det med lite vin =) Första gången på typ ett år som jag dricker något alkoholhaltigt! Känner jag behöver det nu...

Kom hem för en stund sen från middag hos barnens farmor, trevligt, känner att jag var lite trött bara, satt upp o pratade i telefon halva natten, vi småbarnsföräldrar får inte så mkt fritid så vi får pratas vid på nätterna :-) Halv ett la vi på luren :-P

Kommande vecka bli ju spännande, men det ska bli kul att se hur det funkar för oss =) Kommer boka upp mina vänner på fikor och sånt så vi håller oss lite sysselsatta! Jessica oh jag har bokat upp de flesta dagarna =) Tänkte se om fler är sugna så kunde vi ju invadera en lekpark;-)

Nä men nu säger jag SKÅL!

1 kommentar:

Fam.Bohman sa...

ingen amning just nu då ;o)