torsdag 27 augusti 2009

Riktigt nöjd =)

Ja den här skabbiga grejen har varit på väg att slängas x antal, men alla vet att man inte kan få för mycket av förvaring så den har stått kvar o sett ful ut.
Så i förrgår fick jag för mej att ge den en liten uppiffning... O jag belv riktigt nöjd, nu kan den stå i vägen ett tag till :p

Före
Efter!
Lite bättre va!? Inte så himlans avancerat att få den lite stiligare =)
Dagen har gått väldigt fort så här långt. Efter dagislämning satte jag mej i lugn o ro och skulle äta frukost, efter första tuggan blev jag grovt terroriserad! Någon knackade på dörren! Vem kan det va tänkte jag.. O så sticker det fram ett välbekant ansikte i fönstret bredvid dörren... Japp Nettan :-D Så vi drack lite kaffe o sen drog vi in till city, fick tag i nya öronhängen, smycke till näspiercingen, fotoalbum, och ja sen hade vi tid över så då blev det kaffe på fiket med =) Mycket trevligt hade vi! =)
På väg till bilen dök ytterligare känningar upp, nämligen Jessica och hennes lilla familj... Så då blev det lite småprat där med.
Ja ikväll bli det iaf lite simning igen! Nice!

2 kommentarer:

Jeanette sa...

Den bliv ju skit bra!! Som ny!

Fam.Bohman sa...

Jätte fin, vad händig du är...