fredag 7 augusti 2009

Gladisen =)

En riktig liten linslus har det blivit av denna lilla sötisen! Underbara pojk, sov över 8 timmar inatt, i sträck alltså=)

Vi steg upp vid 8 tiden, gjorde oss iordning och drog till stan, jag, Theo, Milo och Emma. Inget jag kommer göra själv med barnen den närmsta tiden kan tilläggas! Men det gick bra, började med mcDonalds och fixade så alla va mätta o nykissade, sen gav vi oss in till Karlskrona city. Började på gina o vi hittade en hel del både syrran och jag =)
Hittade en sååå fin klänning som jag köpte, sitter perfekt! Två kjolar, underkläder leggings och lite sånt blev det med =) Helnöjd, det va liksom ett tag sen jag köpte normala kläder!!

Men efter det så blev det lite mycket spring i benen på Theo, han for runt överallt inne på hm, så där hade jag ingen ro att gå o glo, men vad kan man begära av en treåring!? Han lyssnade ändå och löd (oftast) när vi sa till honom =) Och jag hade redan gjort slut på en hel del pengar så jag va så nöjd... Letade dock efter glajjer med både syrran o jag, men vi hittade inga bra nån av oss!

Inbjudningskorten har jag ju kämpat med ett tag nu... Blev nästan klar förutom att min silver-metal-touch penna tog slut idag... suck, hade jag vetat det igår så hade jag ju kunnat köpa ny i stan idag... Får väl skita i att ta det på de sista korten då... Antar att folk bara slänger korten ändå, så egentligen spelar det väl inte så stor roll!

Imorrn och söndag kör vi heldagar jag o kidsen, håll tummarna att jag överlever. Andreas sticker när de vaknar och kommer hem strax innan sovdags... Jaja, det går, vädret ska ju va bra så vi kan ju va ute och leka hela dagarna!

Nu ska jag kika vidare en stund! Tackar systeryster för en kanondag =)

Inga kommentarer: