måndag 31 augusti 2009

Sim sim med bebis =)

Ja idag har vi varit på första babysimmet, trevligt, väldigt liten grupp dock. 6 bebisar med tillhörande binhang... 4 från Emmabodatrakten.
Det blev aningens stressigt för vår del idag, Andreas skulle va på träningen vid 18 så vi fick köra direkt, hann inte sitta och snacka skit i omklädningsrummet med de andra... Nåja, får väl ta igen det en annan gång =)

Kvällen har varit minst sagt kaotisk... Theo hade väl varit ute o lekt utan skor när vi va borta så han hade väl fått nåt för helt plötsligt började han klia och skrika och gråta och sa att det gjorde ont, på både händer och fötter och så blev de liksom svullna och röda...
Jag srällde honom i duschen och spolade av honom och sen på med aloe vera vilket verkade hjälpa ganska bra. Milo har varit supergnällig med, vet inte om han varit övertrött eller bara ville tjura lite idag. Hoppas att det gått över tills imorrn! Dagen imorrn är helt fullspäckad. Bvc på morgonen, sen ska jag till doktorn vid middagstid, sen tänkte vi hinna med ikea, och sen är det simning...

Så nu är jag lite trött och känner att jag verkligen behöver sova en stund!
Godnatt mina vänner och ni andra ;-)

1 kommentar:

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra