söndag 9 augusti 2009

Mys o gos dag!


Kille-kill-lillebror =)
Det har gått hyffsat bra idag, liten tjurig bebis i förmiddags men nu är han på toppenhumör =) Vi har inte gjort så mycket idag. Varit ute i trädgården ganska mycket, och på altanen resterande tid typ :-P Fick faktiskt sola en stund för mina pojkar... Theo leker så bra själv och Milo sov faktiskt en bra stund i vagnen, jätteskönt.
Imorrn börjar dagis igen! Theo pratar om det hela tiden idag, han saknar Åsa och Lena säger han =) Imorrn är det som sagt bvc, sen skulle vi eventuellt träffa Nettan och Max en sväng med.

På lördag ska vi till Tingsryd och bada med Jessica, Jim, Sebastian och Alexander. Tänkte vi skulle ta premiärdoppet för minstingarna så vi vet vad som väntar sen när babysimmet drar igång =) Personalfest med på lördag! Ska bli såå skoj, hoppas jag :-P

Hoppas kyrkis drar igång med snart ska bli kul att träffa alla igen, fast det är nog lite omrört i grytan, lite gamlingar som slutat och lite nya som hittat dit, men det ska bli skoj. Blir nog att Theo följer med fredag och så får han va på dagis på tisdagar så får Milo och jag gå själva... ja vi får se, han har ju faktiskt en egen vilja nu så vi får se vad han säger själv =)

Igår lyckades jag äntligen framkalla bilderna som jag började rensa för typ en månad sen! Ska bli skönt när man väl fått in allt i album.
Ja det här blev ju ett långt inlägg om egentligen ingenting :-P Sitter faktiskt ute på altanen och bloggar, då blir det lätt en massa extra skit med :-P Theo har så kul i sandlådan och Milo ligger här bredvid i vagnen och snackar så glatt =)

Inga kommentarer: