måndag 12 januari 2009

Fika-måndag =)


Ja en måndag utan fika är som julafton utan tomte :-p Känns som det varit så senaste tiden iaf. Imorse fick jag äntligen tag i Pia på mvc efter att jag ringt i 40 minuter... Så nu fick jag en ny tid den 23 februari, en hel evighet till! Och så frågade hon om jag tänkt nåt på föräldragrupp, om vi vill va med i den...Shit ska man tänka på det redan!? Men det är klart man vill va med på det, kul och träffa lite andra som kommer va hemma samtidigt som oss =)
Sitter och kollar lite, är så sugen på att köpa nya skor nu... men jag vet inte, vill ju gärna ha med klack nu, finns så sjukt mycket snygga skor nu ju, men det är inte så skönt för ryggen kom jag på idag efter jag gått med klackar några timmar, o de va inte alls höga... Men men, det kommer ju ett liv när jag tryckt ut bebisen med, då kanske de kommer till användning isåfall =)
Huja vad jag längtar, knasigt men jag tänker redan nu på hur jag ska göra när jag ska få bort kilona med... Kommer skaffa gymkort till hösten nån gång, tar ju några månader innan man får träna riktigt med... Så jag gi-ar väl bort det värsta fört, beroende på hur länge jag kommer amma... Sen blir det väl o simma lite med, det ingår ju i gymkortet. Sen ska jag köpa en massa nya kläder när jag är nöjd =)
Nu ska jag väcka min lille prins! Ha en bra dag!
Johanna

Inga kommentarer: