fredag 9 januari 2009

Tjohej!

Orkade inte skriva nåt igår, slocknade fint på soffan efter maten :-) Men som ni vet så va vi på ultraljud igår. Vi hade en riktigt bra barnmorska som verkligen gick igenom allt och visade massa kul grejer, så va det inte med Theo, då gjorde de sina mätningar sen va det tack o hej.
Men hon va skitbra och gjorde det så grundligt så man kunde nästan skymta att det är en liten pojk :-) Men jag kan inte säga nåt till 100%, jag är ingen expert, och vi frågade inte heller.
Däremot fick vi tyvärr inga bra bilder, h*n ville inte alls ligga still, gömde ansiktet bakom händerna och drog upp benen när hon skulle försöka få bra bilder!
Just det ja, blev flyttad två dagar med, så nu byter vi veckor onsdagar istället för fredagar o bf är numer 2:a juni, ganska komiskt, Theo va beräknad 2:a oktober.. Får se om denna med kommer en dag tidigare, vore ju smidigt :-P

Men jag kan lägga in en bild här iaf, hon skulle ta en profilbild på ansiktet, men h*n vred och vände så denna är den bästa hon fick fram, man ser att h*n inte ligger still!


Snart ska vi till Nettan, Liam o Max och fika, det va så längesen. Ska ge Liam sin födelsedagspresent också, han fyllde ju faktiskt år i mitten av november :-P Efer det ska vi hem och äta lite, sen ska jag iväg o fika med Malin, hon hade en stund över idag för hon skulle inte hömta barnen förrän vid 17. Det va längesen vi skvallrade nu , innan fikade vi varje onsdag, innan vi fick Theo och Eila, nu hinner man liksom inte riktigt med, och sen måste det ju klaffa med våra scheman också, det är ju ganska sällan det gör det. Vi har EN dag på ett 4-veckors schema vi är lediga samtidigt, lite tråkigt.
Sen ikväll vet jag inte om Mommo o Dan kommer, antingen ikväll eller imorrnkväll, Leo fyller år imorrn så de kanske skulle till dem då.
Och imorrn förmiddag blir det Tingsryd, nu är det bestämt, det va så längesen Theo va och badade, ska verkligen bli kul! Synd bara att man ser ut som en blek flodhäst, får gå igenom alla mina badkläder ikväll o se vad jag kan ha!
Japp så är det fullt upp denna helgen, på söndag blir det att slänga ut julen, orkar inte med detta längre, granen har börjat barra och Theo springer runt med en hink o samlar upp allt barr o sprider ut det ännu mer!
Nu har jag svamlat färdigt för nu!
Johanna

Inga kommentarer: