onsdag 14 januari 2009

Hej igen =)

Onsdagkväll igen! Skönt med denna stunden, blir nog lite te och lite bok, det va verkligen inget bra på teven. Imorgon blir det fika igen, "trådfika" (från emmaboda tråden på familjeliv). Blir nog inte så många, eller jag vet inte, det är inte så många man hört, sen kanske folk tar med sig folk och då blir det ju genast fler :-D
Idag kom mina hårprodukter med posten! Shit alltså, beställde dom igår förmiddag, det kallar jag service! Får återkomma med utvärdering på grejerna... kletade i lite och testade, men det är ju svårt att säga så snabbt och sen så är mitt hår ganska skitigt just nu så det blev mest bara lite testing! Ångrade att jag inte beställde inpackningen jag kikade på... men det blir nog fler beställningar därifrån inom kort om jag känner mej själv!
Va en sväng i Nybro innan med, Andreas hade smakat nåt godis från en jobbarkompis som han bara va tvungen att köpa, tänkte först stanna hemma, men sen kom jag på att jag knde följa med och kolla på skor, och almanacka... Hittade varken godiset, skor eller nån almanacka som passade... Ganska onödig resa, men men sånt som händer! Det skulle få in nya almanckor nästa vecka, hittar jag ingen i Ronneby på måndag så vet jag iaf att det finns i nybro, ska ju dit nästa helg och kika på utställning, de har visst väldigt celebert besök från Malmö :-D Min käre storebror Mr. D. Svensson. Ska bli skojjigt! Mamma, Dan och Emam hämtar Theo o mej här, så åker vi tillsammans, för Andreas jobbar ändå...

Usch känner att jag verkligen är trög när jag är gravid, har skitsvårt att stava vissa grejer, pratar innan jag tänker, och tänker segt... Har för mej att jag hörde det första gången jag va gravid att man blir trögare. Tror det stämmer, annars är det väl åldern man får skylla på.
Nä nu orkar jag inte sitta här mer... Nu blir det Ego Girl en stund, fick ju den i julklapp, men har inte riktigt kommit igång med den... läste lite i den första dagarna, sen drog Theo ut mitt bokmärke, då orkade jag inte leta vart jag va, men jag hittade det innan, så nu ska jag läsa när jag har lugn och ro runt mej!

Ha en trevlig kväll! PUSSHEJ!
Johanna

Inga kommentarer: