måndag 26 januari 2009

Ändrade planer!

Ja, Anna och Noah skulle egentligen kommit hit idag och fikat, men det blrv lite ändringar. Andreas pratade med försäkringabolaget idag om bilen, så vi åker ner till Karlskrona så får de ta kort på bilen och så, vill så garna få detta ur världen nu. Orkar inte tänka på det mer!
Ska passa på och handla med. Och hinner vi så blir det nog leksakshuset eller babyproffsen med, måste kolla lite på bärsele, skötbord o lite annat. Hade ju inget skötbord till Theo, vi hade ju så bra inne i badrummet i lägenheten, med en bänk så det va bara att ha en skötbädd på, senblev det inte att vi köpte nåt nytt när vi flyttat då va han typ 6,5 månad. Men jag vill gärna ha ett denna gången. Inte nåt stort o klumpigt med en massa lådot och grejer, bara ett enkelt med nån hylla under eller så så man kan har blöjor och tvättservetter på.

I förmiddags va vi och fikade, Jag o Theo, Nettan o Max, Emma o Nora och Jessica... Anna och Alma fick stanna hemma idag för lilla skruttan hade feber :-(
Imorrn blir det kyrkis, kul! Det är ju över en månad sen nu.

Just det, va ju på bokhandeln i Nybro i lördags med, de sa ju sist vi va där (veckan innan) att de skulle få in en massa almanackor i veckan. Samma kvinna som sist stod där när vi kom in, hade gått i regnet och burit på en tjurig unge så man va ju inte överlycklig. Så säger hon att- ja en sort va restad så de hade inte fått in några alls... Men kul! Vi skulle egentligen inte ens in till "stan" vi skulle ju bara till utställningen...
Så nu har jag iaf beställt en på nätet, lär ju inte köra tillbaka dit igen! Har flängt runt överallt, så nu får det va nog.
Däremot kommer jag nog beställa lite mer hårvårdsprodukter från samma ställe jag beställde sist, verkligen superbra! Mitt balsam som jag fick i julklapp är nästan helt slut, verkligen superbra rekomenderas varmt, lägger in en bild på det:



Inga kommentarer: