måndag 26 januari 2009

Hej hopp!

Japp då blir man gräsänka lite denna veckan med då... ons-fre, drygt. Blir nog att Theo och jag åker ner till Ronneby en sväng på onsdag, tar med oss Emma hem och så får hon ha Theo på torsdag när jag jobbar kvällen! Lite svårt att lösa annars, har inte överdrivet många här som kan va barnvakt när det krisar då har man tur att man har en sån underbar syster!
På torsdag ska jag och Jessica till simhallen och simma medan grabbarna är på dagis, välbehövligt! Kul att vi kom på det, Theo har ju extratid på torsdag eftersom jag jobbar eftermiddag och börjar vid 16 så behöver han ju inte va där alls på typ en och en halv vecka annars, så då blir det 8.30- 11.30, samma tid som Sebastian så det blir perfekt!

Ja vi va ju nere i Karlskrona innan med, visade upp bilen på Rudvihuset, de fotade och sa att vi skulle komma ner med bilen om två veckor, skönt att slippa det mer, att man verkligen vet att nu kommer det ordna sig!
Va på maxi och handlade med, gick väldigt bra faktiskt, Theo va duktig! Sen va vi tvugna att kolla in på babyproffsen också, hittade en jäääättefin vagga som jag föll för, men den kostade lite, och det är så lite de ligger i vagga... Kollade lite på bärsele, skötbord och lite smågrejer, kom fram till att vi ska sätta oss och göra en lista på vad som ska handlas, man får ju ta lite i taget! Det är ju bara 4 löner innan det är dags, max 4 löner!

Men usch, sitter o kollar på bonde-bröllopet, va fint när alla gråter, blir ju nästan lite tårögd.
Nu ska jag iaf dricka te och äta vindruvor!
Johanna

Inga kommentarer: