torsdag 15 januari 2009

Lite seg..

Ja det blev man nu kan jag säga! Theo vaknade lite över 6 imorse, jag vaknar när han stänger igen dörren och tänder lampan i sitt rum. Så jag går upp och då springer han runt på rummet med sin Emil-Mysse, skitnöjd. Mamma jag har Emils mössa! Bär in honom till min säng och kör med en sak som funkar ibland, ibland inte... Titta va mörkt det är, alla barnen sover nu, vi måste sova lite till... Och idag funkade det faktiskt, även fast han kanske inte somnade så hårt, kollade till mej ibland och sa; Mamma, alla barnen sover! Mmmm säger bara en trött mamma då... Men vid kvart i 8 steg vi upp! så det blevju en ganska bra stund till.

Sen va vi och fikade som vanligt, men ídag va det ett stort gäng, full fart hela tiden. Men det va kul, alltid roligt att träffa lite andra människor som man inte pratar med så ofta, eller aldrig =)
Ganska roliga samtalsämnen på slutet med, man lär sig nåt nytt varje dag :-p Trodde dock inte jag va så illa omtyckt av vissa (alltså inte av de som va där, hoppas jag). Men men, jag är inte jättechockad, eller jätteledsen...

Klockan 16 är det jobbdags, känns lite tråkigt men så är det. Jobbar tydligen med Jenny ikväll sa Malin, Christina är sjuk. Så blir det förmiddag imorgon, måste komma ihåg att vakna tidigare, måste ju hinna med Theo med och få honom till dagis, det va så längesen nu känns det som..
Ja nu känner jag att jag bara skriver och skriver igen... tråkigt att läsa när det inte står nåt vettigt!
Nä, PUSSHEJ!
Johanna "en riktig bitch"

1 kommentar:

Anonym sa...

Du e en kanin Bitch!;-) Jag gillar dej sååååå himla mycket och kommer alltid att göra och har alltid gjort i alla fall!:-) Men det visste du väl redan!
Puss Hej!