tisdag 20 januari 2009

Mary Kay

Ja, nu har vi varit på ett litet "smink/hudvårdsparty", hemma hos Nettan. det va ganska lugnt och skönt... Vi va 4 tjejer som satt och sminkade av och på oss själva framför speglar runt bordet. Blir lite avbrott när man har småbarn, men de va ganska lugna ändå idag. Sen blev vi lite avbrutna när Jessica missat lägga i handbromsen i nedförsbacke och hennes bil rullat in i min! Tror inte det blev nåt, men Andreas får kolla för säkerhets skull.
Ja och så blev det ju lite handlat med, man känner sig lite tvungen att köpa nåt, och sen är det ju sånna produkter som hänger ihop, så köper man tex. rengöringen, så måste man har fuktighetskrämen osv. så det blev ett helt "startpaket" som kostade lite pengar, visste att det va dyrt, men det va väldigt dyrt!
Skickade iväg hm-returerna med efter jag lämnat Theo på dagis... skönt att det kom iväg, glömmer alltid sånt annars speciellt eftersom vi inte har nån postlåda utanför jobbet längre...
Nä nu ska jag ringa lite och sen ska jag slappa en stund till innan jag ger mej av till jobbet igen...
PUSSHEJ!
Johanna

Inga kommentarer: