måndag 19 januari 2009

Ny vecka!

Ja nu är det måndag igen, så grymt skönt att ha en jobbhelg bakom sig, eller helgen över huvud taget... Gårdagen va inte superkul direkt! Men men, life goes on.
Jaha så här ser vår vecka ut ungefär:
Måndag: Fika 9.45 med, Anna o Alma och Jessica och Nettan o Max... Tror det blir dessa trevliga människor iaf =) Sen efter Theo sovit en stund så kommer Andreas (slutar lite tidigare) så då bär det av nedåt Ronneby, då ska vi "ÄTA SEMLA MORMOR" det går just nu på repeat här hemma... Och sen ska vi ut på stan en sväng medan Andreas är hos optikern, hoppas då kunna få med Ellen o William, även om det bara blir en liten stund.
Tisdag: Ska vi till Nettan på morgonen, klockan 9.00 för typ sminkparty, det skulle egentligen va Jessicas party men hon ville inte ha det hemma hos sig, så då ställde snälla Nettan upp =) KLockan 11.15 blir det att lämna av Theo på dagis, och sen börjar jag jobba vid 15.00.
Onsdag: ASntingen så åker vi till Malin och fikar i Älmeboda, eller så kommer Emma, jag vet inte riktigt hur planerna ser ut än...
Torsdag: Jobbar till 16.00 sen vet jag inte om det blir att Theo o jag är ensamma hemma till fredag, Andreas ska på nåt med jobbet i Borås...
Fredag: Jobbar till 16 här med, sen blir det slappfredag!
Lördag: Utställning i Nybro, då kommer min älskade bror!
Söndag:Vet faktiskt inte vad vi ska göra! SKÖNT!
Tycker magen tryckts upp väldigt mycket bara över natten typ, den va så himla låg förra veckan men nu har den "åkt upp" lite. Minns att det va likdant förra gången, fast det va mellan v. 23 o 24. Har en bild på det som jag kan visa... Har inte tagit nån nu, blir på onsdag när jag byter vecka, så då blir det v. 22.
Nu ska vi börja göra oss iordning inför fikan. Theo är mjuk som en babyrumpa hela han, han hittade min väska och som jag kanske berättat innan så har han en viss förkärlek till att trycka på tuber och flaskor och burkar och allt som innehåller nåt. Så jag hör bara -OJOJ! Mamma! Kladdigt, då har han tryckt ut hela min NYA handkräm på mattan i hallen. Alltid lika roligt. Mitt eget fel eftersom jag för en gångs skull glömt sätta upp väskan på hatthyllan som jag alltid gör annars!
Jaja, här kommer bilden med, det är ju en rejäl skillnad på bara en vecka... fast detta va ju med THEO i magen nu då!


Johanna

Inga kommentarer: