lördag 24 januari 2009

Orkade ladda över bilderna från kameran, tyvärr glömde jag kameran hemma när vi va på utställningen! Hoppas att Dea kikar in här en runda när han kör hem imorrn så jag får en bild på honom och Theo... Anja fick en sån kanonbild på de två, där de busar med pannorna mot varandra och skrattar jättemkt båda två.. Ska se om hon kan maila den till mej med!
Här kommer iaf de TRE bilderna jag lyckades ta idag...

Här sitter mina yngsta kusiner, Robin och Erika, sen lille Kevin som är deras fosterbarn, min lille prins Theo och min söta lilla mamma!

Här har vi syster yster Emma, Dan bakom lampan, Anja (morbrors fru) och så Robin, Erika Kevin och Theo igen...

Theo busade med Dan innan de skulle åka hem, han gapskrattar, men det ser nästan ut som att han sover... Men det va väl motsatsen kan man säga!

Nu har jag iaf varit liite duktig och röjt lite, nu sitter jag dock i soffan.
  • eldat en massa kartonger
  • rensat upp och slängt en massa plastkassar
  • rensat garderoben det som gick, bara lite finkläder kvar men jag vet inte riktigt vart de ska ta vägen än.
  • tvättat, tredje maskinen är nog klar strax
  • fixat in all disk i maskinen den är också klar nu
  • sorterat och packat ner det som ska in i det kommande städskåpet så jag vet vart jag har det...
  • lagat mat, ätit, nattat Theo
  • plockat upp miljoner skruvar från golvet som Theo hällt ut (lite extra arbete får man räkna med)
  • kollat ut och skrivit upp lite grejer från jotex och ikea

Hoppas att jag känner mej lika kreativ imorrn, för då är vi ensamma hemma hela dagen, typ till halv 8 på kvällen. Har också avgett ett löfte om att verkligen gå ut och gå minsta tre timmar i veckan, sätter ett lågt mål så jag verkligen gör det. Och om jag ska fika så ska vi minsann GÅ eller CYKLA dit! Om det nu inte ösregnar eller är 20 minus. Grejen va att jag ställde mej på vågen idag, shit shit shit, trodde verkligen inte att det va SÅ mycket plus... Så nu får jag ta tag i det, vill verkligen komma i form efter bebbin trillat ut, så det är lika bra att ta och skärpa sig nu!Nu ska jag inte sluddra mer ikväll! Nu blir det nog lite desperate eller ugly, lite te och vindruvor!

Johanna


Inga kommentarer: