söndag 25 januari 2009

Tyck synd om mej!!

Det är underbart väder ute nu, strålande sol, perfekt för en långpromenad! Vi klädde på oss, och det är ju inte lite som ska på innan man väl kommer ut, overaller, halsdukar, vantar, mössor, skor ja ni vet... Tänkte vi kunde gå till affären för vi behövde verkligen handla... kom inte ens till simhallen förrän det kommer en mycket bekant känsla, foglossningen, kunde knappt gå, har ju bara haft i ryggen innan (under denna graviditeten) men nu så kom det på framsidan med, 10 gånger värre än det jag haft i ryggen... Jag som verkligen bestämt att vi ska ut o gå flera gånger i veckan... Är det såhär det ska va nu? I drygt fyra månader? Fan, det pallar jag inte! Vi fick iaf vända hem och ta bilen till affären. Lovade Theo att vi skulle ut och cykla en runda sen när han vaknat... Nu sitter jag i soffan, kollar på sex and the city, äter kinapuffar dricker te och tycker synd om mej själv! Ni som inte har nån aning om hur det känns tycker säkert att jag är fånig och att det bara är att bita ihop och gå den jädrans promenaden, men jag svär, man kommer ingenstans, kan inte beskriva Kom ihåg när jag hade det med Theo, skulle till affären i Eringsboda, fick gå baklänges för att över huvud taget komma nånstans... smidigt!
Nä nu ska jag vila lite innan vi förhoppningsvis kommer ut på en cykeltur!
PUSSHEJ!
Johanna

Inga kommentarer: