onsdag 7 oktober 2009

Äntligen kväll!


Nu äntligen sitter jag i soffan själv, lugn och ro.... ahhh! Ingen mer än jag som behöver min uppmärksamhet =)
Kom hem från Annas nu, rabdidoparty, trevligt, men varmt! med två barn med sig med så är det ju inte så lugnt o stilla. Men vilken skillnad det är på Theo nu och för typ ett år sen, då va han överallt hela tiden, känns som att han mognat en hel del!
Det blev en liten beställning som vanligt för min del, en tröja till Theo en body till Milo och en scarf också till Milo, allt matchande givetvis :-P
Milo satt typ en halv minut helt själv idag på kyrkis, superduktig, har övat lite här hemma med det går korta stunder men man märker när han blir trött... Usch va han blir stor fort! Gröten gick liite bättre idag, bara några klökningar, hehe, men han fick i sig allt iaf!
Nu ska jag glo på teve en stund, imorrn är en ny dag och blir den något liknande denna så måste jag ha en drös med sömn först!!! Pusshej!

Inga kommentarer: