söndag 4 oktober 2009

Sega söndag!

Ja igår skulle vi ju ha kalas, det blev ett litet mysigt kalas med min Mamma, Dan och Emma, det va ingen annan som kunde. Men det blev en fin dag, först va vi på innebandy, vilket inte va nån höjdare för Theo va en aning vild men vi klarade två perioder innan vi lämnade byggnaden.
Väl hemma lagade jag o Emma (o mamma lite ibland) tacotårta, ganska gott faktiskt är inte så glad för tacos men det va helt okej =) Sen blev det en cars-tårta lite paket, mys och en hel del dans =)

Tänkte att det skulle kännas så bra efter denna helgen att hälften av kalasen skulle va avklarade men nu känns det inget vidare att behöva ha 15 kalas till. Synd när folk blir sjuka, det är inget man kan göra åt. Men kalasen står mej upp i halsen nu. Vi träffas så sällan (läs aldrig)en hel dag själva i den här familjen, och att nu behöva boka upp fler dagar på fler helger känns faktiskt lite segt... Men tårta blir det bara på barnkalaset med, sen skiter jag i det.

Idag ska jag mysa med mina söner, tvätta en del, elda och bara mysa i höstrusket. Theo fick två nya filmer igår så teven går varm =) Shrek och Findus o Pettsons glömligheter. Shrek är väl favoriten just nu men det vänder snart ;-)

Inga kommentarer: