fredag 30 oktober 2009

Yeeesss!

Ibland är jag inte allför dum ;-) Men jag ska aldrig ändra nåt igen, då får jag inte ihop det igen :-P
Och så ska jag inte berättade vad det va som va fel för då skrattar ni ihjäl er :-P
Här kommer min lille Milo som har varit mycket tjurig ikväll, syns inte så mycket av det på denna bilden dock <3

Gullunge alltså!
(tro mej, jag försökte få en bild på Theo med men han är inte lika lättflörtad)
...

Denna hittade jag i godishyllan på kvantum idag, vit choklad är så sjukt gott, så jag va ju tvungen att testa den. Och ja den va supergod! Så den rekomenderar jag varmt!

Sitter och halvglor lite på idol... oj shit nu friar en kille mitt i allt med... ja vart är världen på väg :-P Pojkarna sover och Andreas är iväg på match, japp som vanligt! Hade bokat in en tjejkväll med min tjejkompisar här, bowling och mat och lite partaj sådär den 27 november. Jessica och jag har planerat en massa, och nu så va det ju givetvis så att Andreas har match då... Ja lite besviken är man, de andra får helt enkelt gå utan mej. Jag såg verkligen fram emot detta. Nästa gång är inte förrän typ januari eller nåt... ja men kul... suck! Men men, jag ska boka in en riktig festkväll med syrran så jag kommer hemifrån iaf bån gång innan jag ruttnar.. (okej, riktigt så farligt är det väl inte :-P)

Nu ska jag slappa lite till! Night night!

Inga kommentarer: