onsdag 21 oktober 2009

Riktig höstpromenad idag


Jag tog mina grabbar med mej ut och gick en runda idag. Kände att vi alla vinner på att få lite frisk luft! Vi tog dubbelvagnen som Theo faktiskt går med på att åka trots att han har fått en cykel. Men när vi är på cykelvägen bakom vårt så får han springa fritt....
Och ja, han tar tillfället i akt kan man säga och springer upp o ner i diken, in och ut från snåren, upp på stenar och hoppar ner, rullar i lingonriset och ja, ni fattar han är inte precis still ;-), efter en stund skriker han att han hitta lingonsylt, haha så gullig =)

Denna lilla grabben låg vaken nästan hela tiden! Inte ett gnäll trots att han ser lite angry ut här ;-)

Och NU är pannan redan fixat, shiit va skönt det är! Elementen är varma! Inte för att det vart nån större kris förrutom i helgen då... Gick väldigt smärtfritt faktisk. Fidde och Mia kom hit i måndags o kollade vad som va fel och idag kom de tillbaka och fixade det =) (det va mest Fidde som fixade :-P) Men det va kanonsnällt. Nu slipper vi tänka på det, och nu håller väl pannan denna säsongen med får vi hoppas!
Vilken av alla måsten ska jag ta tag i nu... faktiskt inget tror jag! Tycker jag vart riktigt duktig idag, trots att det inte märks så mkt skillnad.

Imorrn är det inget planerat, förutom dagis och gym som vanligt! Skönt, imorrn ska vi gå till lämning eller hämtning tänkte jag, bara det passar med Milo så, och vädret givetvis! Känner att vågen och jag inte direkt är bästisar nu! Men nu är det inga kalas eller fester på länge så nu blir det skärpning ett tag! Nä som sagt har en massa måsten jag INTE tänker ta tag i nu ;-) Pusshej!

Inga kommentarer: