måndag 12 oktober 2009

Tjena tjena!

Nu har jag städat upp i köket efter två grötgrisar och även fått dem i säng, tror båda somnade ganska så snabbt!
Babysimmet gick bra som vanligt, även detta barn verkar trivas kanon i vatten, tror de har det efter sin mamma ;-) Vi körde ett så kallat torpeddyk idag, det innebär att i detta fallet jag håller Milo säger att vi ska dyka, räknar till tre, blåser honom i ansiktet och för ner honom i vattnet och skickar honom (liggande vågät) till Andreas som tar emot och tar upp honom från vattnet. Det är lite läskigt för en annan. Jag tjöt som en vild kamel när jag skulle ta emot Milo och ta upp honom... Hehe, han är så duktig det är bara en annan som blir lite nervös :-S
Va så godissugen idag, men jag får faktiskt skärpa mej nu, nu är kalasandet slut och jag har ju några kilon kvar... Plockade fram riskakorna som jag sitter och knaprar på istället, inte helt nyttigt det heller men men bättre än candy ;-)

Imorrn> dagis>affären>kyrkis>dagis>hem>gymmet>slappa =)
Kolla nu har jag redan skrivit morgondagens inlägg, hehe!

Har ju lite smått klädpanik inför lördag men nu har jag kommit på en kanonlösning! Jag tar tåget till Karlskrona på lördagmorgon, möter min fina syster som får va smakråd, och sen hämtar mina grabbar upp oss i stan och så åker vi direkt till Ronneby =)
Ska alltså på klassfest om någon missat det. 10 år sen man slutade 9:an... Hua va gammal man är! Det kommer va i Ronneby, gamla Wienercaféet om jag fattat det rätt!? Det ska bli sååå roligt! Vi har paxat mammas lägenhet så jag har mina grabbar där med så jag slipper sova utan dem ;-)
Nä nu har jag inget vettigt att skriva så ha en trevlig kväll! Och missa för allt i världen inte kvällens avsnitt av Hollywoodfruar!
PUSSHEJ ;-)

Inga kommentarer: