tisdag 13 oktober 2009

Lite ostadigt ;-)


Korta stunder kan han sitta min lille prins =) Väldigt ostadigt dock men man måste ju börja nånstans ;-)
Vi va en sväng på kyrkis idag med, lugn o skönt lagom med folk, trevligt folk =)
Alexander och Milo hade en lite gnällperiod innan de slocknade så lite livat va det ändå ;-) Dagisavdelningar va ett starkt ämne i dag, de flesta verkar va på regnbågen, samma som oss, det bästa om jag får säga ;-) Jag fick hem ett hemskt brev igår, har redan sökt dagisplats till Milo, har hört att köerna är ganska långa och jag vill ju ha honom på samma avd som Theo. Så i brevet stod att han nu står i kön... usch verkligheten anfaller! Det är iofs ett år tills han ska börja men ändå att få det på papper såg hemskt ut...
Ikväll blir det ett efterlängtat gymbesök! Skulle kunna träna varje dag om jag fick, är inne i en bra period nu =) Nu ska ja få lite fart på elden, svinkallt här! Den "snocklar" hela tiden... (snockla är ett av de finaste ord jag vet, Theo brukar va lite eldvakt och berättar så fort det snocklar ;-))
Pusshej!

Inga kommentarer: