måndag 26 oktober 2009

Snart så...

Hej!
Ja nu har jag tryckt in det mesta i bilen... Ska snart åka och hämta Theo sen ska vi slappa, äta och packa in det sista sen åker vi till babysimmet. Mamma och Emma möter upp oss där och Emma tar Theo till Ronneby i vår bil så följer mamma med på simmet och sen kör vi med deras bil till Ronneby. Där sover vi inatt sen får vi se vad morgondagen har att erbjuda, hoppas att pappa har en stund över för oss. Lite shopping va det nog tänkt med, eller ja, ett par saker på lindex behöver jag till grabbarna.

Nä, dagis nu! Hej hopp!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Åh, så synd att jag missade er idag. Är ju hemma tyvärr och är bara såå sjuk, klarar knappt ingenting.
Hälsa lille Theo ifrån mig iaf och säg till honom att jag snart ska komma och leka med honom :)
kram kram