onsdag 14 oktober 2009

Idag är det dags... slutet är nära :-P

Ja kommer sista gänget för att fira min tre-åring. Jag har röjt undan det värsta, lite skit i hörnen får de stå ut med ;-) det är Andreas familj som kommer, sen är det äntligen slut för den här gången, långdraget! Theo tror att han fyller år i två veckor stackarn, eller stackars oss rättare sagt ;-)

Idag va vi på babykyrkis, mycket trevligt... Stressigt som vanligt dock!
Hoppas på fint väder imorrn så vi kan gå till dagis. Det är iofs inte vädret som varit den felande faktorn den senaste tiden, tror snarare det stavas 3-års trots!

Nu har jag gått o blivit bloggberoende igen, har några favoriter som jag kikar in på ganska ofta! Vänskaran som sitter i bloggträsket däremot är ganska dåliga på att blogga nu tycker jag, TA ÅT ER! Nån flitig finns men jag vill läsa MER! ;-)

Min SON sitter med en ROSA DOCKA i soffan nu... Något allergisk är jag, men inte så jag sliter den ur näven på honom.

Nä time to gnäll nu.... bye bye!

Inga kommentarer: